Frankrike och lite andra tankar

Hej!

Hur mår ni? Förmodligen bättre än jag som för tillfället är inlagd på ett av Göteborgs sjukhus. Saker blir inte alltid som man tänkt sig, jag hade nog inte gått hit frivilligt, men vill å andra sidan tro att dagarna här kommer hjälpa mig. Jag är villig att samarbeta och har under natten bestämt mig för att ta emot hjälp och behandling som förhoppningsvis kommer göra att jag mår bättre. Vem vill inte må bra? Jag har aldrig varit inlagd på sjukhus tidigare och hade aldrig trott att jag någonsin skulle sätta min fot på en sådan här avdelning. Men men, nu är det som det är. vet att vissa skulle döma mig om jag skrev en massa här. Ifall det finns människor därute som bryr sig får ni skriva till mig privat. Lär ju ha ganska tråkigt här, skriv gärna en rad och berätta vad ni har för er och sakel som gör att ni tycker att livet är roligt och värt att leva.

I Frankrike hade jag ganska roligt, i alla fall emellanåt. Dagarna var långa och jag blev bland annat trött på lång väntan. Tur att det alltid fanns någon att prata med. Att spela kändes helt okej. Jag kom nia individuellt och trea i trippeln. Christoffer kom som nummer fjorton och Krister kom på plats tjugo. Maten var sådär men jag överlevde. Vi får se om jag bestämmer mig för att tävla fler gånger, kanske, kanske inte.

Nu har jag precis fått i mig lite frukost och borstat tänderna. Jag hade självklart inte räknat med att stanna här, så det var tur att sjukhuset hade tandborste, underkläder och sådant vi får se om jag får ut något av den här dagen. Önskar er hur som helst en fin lördag!
/Vispen
PS: Det här var mitt första inlägg från min Iphone. Det lär bli fler med tiden.


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag känner att jag inte riktigt hänger med i ditt liv längre...

Vad är det som har hänt? Varför var du inlagd på sjukhus? Är du bättre nu?

SV: Tack! Det känns fortfarande lite overkligt. Tror inte jag kommer fatta det riktigt förrän jag verkligen flyttar, om exakt en månad idag. Jag får ju inte ta lån, eftersom att jag inte har någon inkomst, men mamma och pappa lånade på huset, så de står för lånet och jag får betala av till dem så småningom. Handpenning och lite till betalar jag dock själv. Du får komma och hälsa på om du vill :)

Ja, det är svindyrt i gbg och sthlm. Finns inte en chans att man kan ha råd med en bostadsrätt som ung där... Jag hoppas iaf att du hittar något snart! :)

Kram

2013-05-15 @ 16:14:12
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: Johan

SV: Ja, det flyter på väldigt bra nu faktiskt. Allt har lugnat ner sig lite efter flytten och nu fokuserar jag på min individuella träning här i några veckor innan alla lägwr och turneringar inför EM i höst drar igång i augusti :)

Tack! Min födelsedag var, som du kunde läsa, fin och bra, men tiden går så sjukt fort, det är redan tre veckor sedan nu... :O

Hur är allt med dig? Har du lagt ner bloggandet helt?

Ta hand om dig!

Kram

2013-07-12 @ 08:13:16
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: Daniel Ölund

Hej! :) Jag heter Daniel Ölund och bor i östersund. Din blogg är bra och intressant. Du är en snäll vacker tjej det synns. Vad händer i ditt liv just nu?
Mvh Daniel Ölund
https://www.facebook.com/daniel.olund1

2015-01-25 @ 02:49:38
URL: http://jesusistrue.wordpress.com
Postat av: Daniel Ölund

Hej! :) Din blogg är bra! Jag heter Daniel Ölund och bor i östersund. Du är en snäll och vacker tjej det synns. Vad händer i ditt liv nu? Mvh Daniel
https://www.facebook.com/daniel.olund1

2015-01-25 @ 02:51:57
URL: http://jesusistrue.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0