Milano

Hej!
 
Hoppas att allt är bra med er! Jag har haft problem med att uppdatera bloggen. Av någon konstig anledning postas inte de inlägg jag skriver. Nu ska jag snart äta frukost men ville bara säga att allt har gått bra hittills. Flygresan gick bra och det känns helt okej att vara här. Jag har ätit god mat, det fanns ett vegetariskt alternativ, glass, testade banan, jordgubb och choklad igår. Glassen var dock inte lika god som jag minns att italiensk glass brukar vara men jag lär äta glass fler gånger. Nästa gång jag äter det hoppas jag att det finns mangoglass:) Jag har så klart träffat en massa trevliga människor, vilket alltid är lika roligt. Igår lyssnade vi på en helt okej pianokonsert. Pianisen var väldigt duktig men eftersom musiken var instrumental, man inte kunde sjunga med i låtarna och man dessutom var tvungen att vara tyst hela tiden, tröttnade jag efter ett tag. Idag är jag väldigt trött eftersom jag inte har kunnat sova på grund av all trafik utanför. Vädret är i alla fall fint här. Idag händer lite allt möjligt och jag hoppas att jag kommer kunna vara med på allt utan att somna någonstans. Imorgon börjar EM och då ska jag så klart försöka vinna så många matcher som möjligt! Jag lovar att skriva en längre uppdatering så fort jag får tid.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0