Hej! Oj vad Reza och jag har haft det bra....

Hej! Oj vad Reza och jag har haft det bra. Som jag har skrivit tidigare skulle jag ge Reza en överraskning i födelsedagspresent och eftersom vi tycker om att uppleva saker tillsammans gav jag bort ett dygn på Yasuragi, ett fint spa i Stockholm. Jag kan verkligen säga att vår vistelse här både har varit underbar och prisvärd. Vi har badat i varma källor, ätit en massa mat, bland annat en fyra rätters middag och en väldigt stor frukost, ätit mängder av frukt, druckigt olika sorters te och så klart haft mycket kvalitetstid tillsammans. Personalen har varit väldigt hjälpsamma och trevliga så hit ska vi definitivt åka igen när vi har pengar. Åh vad jag känner mig lycklig med min älskade! Idag följer jag med Reza till Göteborg och där stannar jag tills på torsdag. Jag skriver mer när jag har tillgång till en dator. Hoppas att ni har det bra! /vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0