Hej! Åh vad jag stör mig! Jag har blivit s...

Hej! Åh vad jag stör mig! Jag har blivit sjuk igen och det kom verkligen inte lägligt med tanke på att jag skulle ha varit med på ett träningsläger i helgen. Jag vet ärligt talat inte vad det är för fel på mitt immunförsvar och tycker inte att jag förtjänar att må dåligt just nu, jag var ju förkyld i över en vecka innan jul också. Jag har vilat i stort sätt hela dagen och jag hoppas verkligen att jag är tillräckligt frisk för att orka åka tillbakav till stockholm imorgon. Mitt mål är så klart att hinna träna lite i helgen men vi får se hur det blir med den saken. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör idag! /vispen


Kommentarer
Postat av: Fröken Åsikt

När är det lägligt att bli sjuk då? Aldrig egentligen. Inte nu nej...



De säger på nyheterna att förklylningarna lär bli värre i vinter eftersom det är så milt, vilket betyder att baktterierna sprider sig fortare/bättre. Kul för dem men inte för oss som är sjuka. Krya på dig!

2012-01-05 @ 21:11:32
URL: http://tystcatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0