Skivinspelningshelg med Unga synskadade

Hej!

Nu har det gått några dagar sen jag bloggade senast och jag hinner tyvärr inte skriva mycket mer än hej:) Hoppas att ni mår bra och att ni har haft en bra start på helgen! Min vecka har varit helt okej, i skolan har jag jobbat med mitt svenskatal som jag ska framföra nästa vecka. Jag ska bland annat prata om smileysar. I naturkunskapen fick vi tillbaka provet som vi gjorde innan temaveckan, jag blev godkänd:) På ljudtekniken har vi fått lyssna på musik och jämföra olika inspelningar:) Nu har helgen hunnit börja och igårkväll var jag och åt på Jensens tillsammans med min kära Reza och mina vänner Anna och Niklas. Vi hade väldigt underhållande samtal och efter middagen hade vi en trevlig stund på Anna och Niklas rum innan vi kom i säng runt tretiden. Imorse var det bara att se glad ut och gå upp och äta frukost klockan tio. Efter det hann jag som tur var vila en stund innan det var dags att samlas på Pizza hut för att äta lunch. När vi kom dit hade de flesta andra US-arna redan kommit. Jag tycker att det var jätteroligt att träffa alla och sen är det ju alltid lika trevligt att få härliga tilltryckningar:) Johan var fin och slog mig när jag bad honom göra det, det är nämligen ett bra sätt för mig att tagga till på. Vi fick vänta ganska länge på vår mat och när den väl kom blev vi tvungna att äta fort för att hinna till uppsjungningen som Maria höll i. Direkt efter den var det dags för mig att gå in i studion för att spela in låten En gång i veckan. Jag som tycker att det är svårt att sjunga den med känsla var väldigt nervös samtidigt som jag kände mig taggad och förväntansfull, det är ju alltid roligt att sjunga i studio. Hur inspelningen blev vet jag inte än men jag får hoppas att jag åtminstone lyckades sjunga med lite inlevelse. Att sjunga kändes hur som helst väldigt roligt. Problemet med mig var dock att jag kände att jag började komma igång först när jag hade sjungit färdigt. Nu måste jag gå för att diskutera lite grejer om skivan. Ni får ha det så bra, hoppas att ni tittar på Melodifestivalen ikväll, det är enligt mig ett riktigt bra program:)
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Hej!

Hoppas ni hade det trevligt på skivinspelningshelgen,synd att jag inte fick vara med.

Ha en bra vecka! Kram

2012-02-20 @ 13:03:51
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0