Hej! Nu sitter jag på ett tåg tillbaka til...

Hej! Nu sitter jag på ett tåg tillbaka till Stockholm och funderar över hur tiden kunde gå så fort. De fem dagar jag har varit här har känts som högst tre och jag har haft det väldigt bra i Göteborg! Att se Melodifestivalen live igår eftermiddag var roligt och på kvällen åt jag tacos med några av mina kära vänner. Vi såg så klart Melodifestivalen och jag tycker att allt var bra förutom att Sonja inte gick vidare. Snart är ännu en vecka över. Imorgon ska jag fira in den fjortonde februari tillsammans med min kära. Att Reza flyger till stockholm för vår skull känns riktigt fint! Alla hjärtans dag är ju bara en gång om året och det känns bra att vi kommer att fira den tillsammans! Nu ska jag äta min smörgås som jag köpte på Subway för en stund sen. Hoppas att ni har det bra! /vispen


Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Hej!

Hoppas du får en trevlig dag med din pojkvän

Ha det bra!

Kram.

2012-02-13 @ 08:54:04
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0