Hej! Dagens kryssning var verkligen riktig...

Hej! Dagens kryssning var verkligen riktigt trevlig och romantisk! Vi har träffat en massa härliga människor, alireza har handlat en massa saker i taxfree, vi har ätit en god middag och jag har spelat på spelautomaterna. allt känns bra och nu har vi precis checkat in på ett hotell i kista. Rummet där vi ska sova inatt är verkligen jättefint och såhär lyxigt har jag nog aldrig bott, i alla fall inte på väldigt länge. Jag bloggar snart igen. /vispen


Kommentarer
Postat av: Victoria Öjefors

Kul att läsa Vispen! Kan se allt du skriver framför mig :)

Kram

2011-09-25 @ 01:41:22
Postat av: Ismen

Det låter ju helt underbart, Vispen! :)

2011-09-25 @ 10:46:41
URL: http://ismen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0