Hej! De flesta av er ligger säkert i era s...

Hej! De flesta av er ligger säkert i era sängar och sover som bäst när jag postar det här inlägget. Det blev inte särskilt mycket sömn inatt på grund av nervositet och alla tankar som snurrade runt i mitt huvud. Att gå upp klockan sju och äta frukost imorse var därför inte det lättaste. Efter att ha värmt upp kände jag mig åtminstone lite piggare. Än så länge har jag hunnit spela en match som jag vann. Nu har jag sex matcher kvar och spelarna jag ska möta är verkligen duktiga. Jag ska göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker. /vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0