Vi har det bra

Hej!

Eftersom jag inte vill slösa min tid vid att sitta framför datorn när Sven är här tänkte jag bara skriva att vi har det bra:) Det är verkligen helt underbart att vara med Sven! Vi har det verkligen bra, i alla fall enligt mig. Egentligen gör vi inte särskilt mycket, tränar showdown, umgås och har trevligt helt enkelt. Ett av mina mål denna vecka var ju att vinna ett set över Sven och det har jag lyckats med, häromdagen vann jag med elva-två! Dessutom vann jag över honom igår med två-ett i set när vi spelade mot varandra med vänster hand. Det var riktigt skönt med tanke på att jag inte tycker om att förlora! Igår var jag och såg musikalen Roemo och Julia med USS och den var helt fantastisk! Måns Zelmerlöw spelade Romeo och han sjöng underbart bra! Nu ska vi snart åka och träna och därefter förmodligen äta på en restaurang! Jag ville som sagt bara skriva att vi har det bra och jag bloggar igen på söndag när Sven har åkt hem. Jag ser verkligen inte fram emot den dagen men nu ska jag försöka njuta av den tid vi har kvar tillsammans. Hoppas att ni får en underbar helg!
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Hoppas ni får ett par bra dagar tillsammans. Trevlig helg!

2011-03-04 @ 15:17:57
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0