Hej! Oj vad jag har sett fram emot den här...

Hej! Oj vad jag har sett fram emot den här dagen! Nu sitter jag på skansen och ikväll ska uss sitta på en av bänkarna längst fram. Förra året fick vi stå jättelångt bak men ikväll ska vi få kvällen syntolkad och jag tror verkligen att vi kommer få en fantastisk kväll! Jag ska skrika så att hela skansen hör! Nu när vi sitter långt fram kommer det förhoppningsvis vara andra som skriker och jag hoppas på att inte hamna bakom någon gnällig tant som klagar på mig. Jag är här för att ha kul och det ska jag se till att ha ikväll! /vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0