Hej! Jag ville bara skriva att jag verklig...

Hej! Jag ville bara skriva att jag verkligen har haft roligt idag! Eftersom första lektionen var inställd åkte jag istället till stockholms central där jag har varit med och visat showdown i några timmar! Jag har träffat jättemånga trevliga människor och det har varit jättemånga som har tittat och spelat! Som sagt, hur roligt som helst! Nu sitter jag i en taxi på väg till skolan. Efter samhällskunskapen ska jag åka och möta upp helene igen och gå och äta någonstans. Det blir kul! Sen blir det visning av showdown igen imorgon! Hoppas att ni har det bra! /vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0