Snart borjar en ny dag

Hej!

Hoppas att ni mar bra, det g;r jag. Igar hade jag min andra workshop pa eftermiddagen. Pa formiddagen hade alla en introduktionsworkshop dar vi fick sitta vid datorerna. Workshopen jag hade sen kallades i alla fall street music och vi var en liten grupp som bade gjorde ;vningar tillsammans och sedan fick gora latar i mindre grupper. Det var verkligen roligt och det fanns manga som var jattebra pa att sjunga. Min grupp skrev en lat om det har lagret som jag verkligen tyckte blev bra. Igarkvall tog jag det ganska lugnt. De flesta var ivag till olika museum men jag ar ju inte sarskilt intresserad av det och museet som de andra svenskarna var pa ville jag inte folja med till eftersom man inte kunde ta pa nagot. Det kommer man daremot kunna gora dit vi ska idag och det ar ju trevligt. Nu borjar snart en ny dag, jag kom nyss fran frukosten. Jag hoppas pa att fa rolia workshops idag och att jag hinner prata med trevliga manniskor. Igar pratade jag med nagra fran England ocksa och en fran USA.Nu lamnar jag bloggen men ha en bra dag i Sverige eller dar ni nu ar nar ni laser det har. Det ar forresten valdigt varmt har, nastan for varmt for mig men det ar ju bara att gilla laget for det ar ju inte varje dag man ar i Grekland.
Vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0