Grekland imorgon

Hej!

Nu har jag nästan packat färdigt, väntar bara på lite kläder som ligger i torktumlaren. Klockan halv fem ska jag åka till ett ställe i Stockholm där jag ska möta några andra som också ska åka på lägret. Vi kommer att sova i Stockholm inatt för att sedan åka till Arlanda runt fyratiden. Eftersom vi ska åka utomlands måste man ju vara på flygplatsen två timmar innan flygplanet går och det går klockan sju på morgonen. Det blir ju härligt att gå upp sådär tidigt, eller inte. Men jag hoppas att jag kommer känna att det var värt det efteråt:) Jag har i alla fall aldrig varit i Grekland tidigare och därför känns det roligt att få åka dit. Sen ska det bli jätteroligt att träffa och lära känna nya människor:)

Gårdagen var ganska lugn. Dagen började med att jag åt en god frukost hos Björn. Därefter packade jag ihop alla mina saker, det var en del eftersom jag hade varit där i lite mer än två veckor. Lite senare på förmiddagen åkte jag för att träffa Rebecka. Vi var hos henne och Alex igår och det var roligt att få komma till deras lägenhet igen, de hade gjort om den lite:) Vi lyssnade på musik, åt lunch och gick sedan ut en stund. Efter att ha ätit glass och gjort lite annat gick vi hem till Rebecka igen och såg en film som hette SÅ olika. Den var riktigt bra och jag tycker att ni borde se den! Träningen var som vanligt igår och det kändes såklart roligt att spela igen! Jag kommer verkligen sakna att spela showdown nu när jag är i Grekland. Zebben var i alla fall med och tränade med oss igår och det var roligt att spela mot honom för han är ju verkligen bra!

Idag har jag egentligen inte gjort något särskilt förutom att träna på cross trainern och växla lite pengar till euro. Nu hinner jag inte skriva mer för jag måste packa det sista innan jag åker. Ni får ha det så bra medan jag är borta! Jag kanske hinner blogga från Grekland för det är ju ett dataläger jag ska åka på så det kommer säkert vara fler som sitter och nördar sig vid datorn ibland:)
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0