Hej! Nu är det bara några minuter kvar... ...

Hej! Nu är det bara några minuter kvar... Jag ligger i min säng och kan inte sova. Min sista dag som artonåring har varit helt okej, jag har i alla fall fått träna. Sen har jag pratat med en helt underbar person! Nu har jag lite ångest över att jag alldeles snart är nitton istället för arton år. Det var visserligen värre att ta steget från att vara barn till att bli vuxen men från och med att jag är nitton har jag bara ett år kvar som tonåring. Jag har dock bestämt mig för att försöka göra det till ett bra år nu ska jag sova några timmar för ska upp tidigt imorgo. /vispen .


Kommentarer
Postat av: Jonas Jakobsen

Hej!

Grattis på födelsedagen!



Hoppas att du får en bra dag!



Kram

2010-12-08 @ 08:40:02
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Sandy

grattar på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag.

2010-12-08 @ 12:27:05
Postat av: Anna Jacobsson

Grattis Vispen! Hoppas du haft en bra födelsedag!

Kram

2010-12-08 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0