Bilder

Hej!

Nu tänkte jag lägga in lite bilder från dagen. Jag märkte nyss att jag inte kan lägga in bilderna själv. Om någon person som läser det här använder jaws, precis som jag, får ni gärna tala om hur ni gör för att infoga bilder i era blogginlägg. Jag hittar allt förutom just den länken. Idag får jag hur som helst hjälp vilket ju är trevligt:)


Den första bilden är på mig, Lovisa tog den innan alla släktingar kom:)


Det här är en bild på min syster Lovisa.


På den här bilden syns min farmor Irres hund Mörzy, vår katt Sillen och julgranen som min pappa Björn hämtade imorse. En fördel med att bo i skogen är att det finns många granar att välja mellan och att man kan hämta de när som helst:)


Såhär såg granen ut när vi hade klätt den. Jag hjälpte till att hänga dit några julgranskulor.
Det var i alla fall några bilder, hoppas att ni kan se dem:)
/Vispen


Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Tack för din kommentar=) Jodå, det finns världens godaste lakrits i twistpåsen och oftast alldeles för like :( Man får mersmak, hihi. Du måste bara smaka dessa underbara, kram

2010-12-24 @ 00:30:33
URL: http://foreverlisa.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN GARD

tack god jul på dig också =D

jag ska fira jul med familjen hemma hos mormor dudå?? =)

2010-12-24 @ 14:31:19
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0