Hej! Nu har em börjat och jag tycker verk...

Hej! Nu har em börjat och jag tycker verkligen om att vara här! Idag har jag spelat fem matcher och vunnit fyra av dem. Tyvärr vet jag inte om jag har någon chans att gå till kvartsfinal men jag hoppas såklart att jag gör det. Imorgon har jag tre svåra matcher och jag ska göra allt och verkligen kämpa! Vi har även spelat trippel idag och sverige vann två av tre matcher. Jag kände att jag förstörde för laget när vi spelade mot finland, de gjorde en massa mål på mig. Men fastän jag har förlorat en match, både en individuell och en trippelnatch känner jag att den här dagen har varit rolig och det finns verkligen snälla och trevliga människor här! Jag skriver ett längre inlägg när ja kommer hem ha det bra så länge! /vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0