Hej! Jag tänkte bara skriva att jag är v...

Hej! Jag tänkte bara skriva att jag är vidare! Idag har jag spelat tre matcher, vunnit två av dem och förlorat en. Men jag förlorade mot jana, hon är ju bäst i världen så det var ju inte så konstigt kanske. Jag måste träna mer innan jag blir så bra. Vi spelade trippel idag också men förlorade tyvärr mot slovenien men det var en jämn och rolig match och jag kände inte att jag förstörde för laget idag. Imorgon spelar jag kvartsfinal, klockan åtta på morgonen. Då lär jag ju vara lagom pigg men jag ska verkligen göra mitt bästa. Håll tummarna för mig! Jag har i alla fall nått mitt mål och kommer bli sämst åtta i em. Det känns bra. Nu ska jag snart sova så att jag orkar spela imorgon. Då ska sverige även tävla om att vinna brons i trippeln. Zebben har förresten också gått vidare till kvartsfinal och det är ju riktigt bra! /vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0