Grekland dag fyra

Hej!

Tiden gar verkligen fort har, det verkar alla tycka, i alla fall de jag har pratat med. Vi har verkligen roligt och jag har pratat med annu fler trevliga manniskor. Eftersom jag bara far gora det har en gang i livet ska jag verkligen forsoka ta vara pa tiden jag har kvar har. Igar hade jag forst en workshop dar jag fick lara mig att spela Bcgamon. Det var svart i borjan men jag kom in i det efter ett tag och det var ganska roligt. Pa eftermiddagen hade jag en workshop dar jag fick lara mig mer om ett program som heter klango player och det var valdigt roligt och intressant. Man fick skapa en profil, adda vanner och testa att gora lite annat.

Pa kvallen var det manga som akte ivag nagonstans. Vi svenskar var pa ett stalle som heter Acropolis rocks som ligger nara Acropolis som ar ett museum. Igar hade vi en guide som berattade lite om det vi gick forbi. Alla fick kanna pa olika saker som var bygga och vi gick runt dar en stund. Jag kan ju inte direkt saga att jag tycker att det var jatteroligt men jag overlevde och nu kan jag ju i alla fall saga att jag har varit pa en kand plats i Grekland. Vi tog lite bilder ocksa som nog kommer laggas upp pa natet senare. Innan vi akte tillbaka till boendet igen hann jag och nagra andra ata en jattestor glass. Det var egentligen tankt att vi skulle dela pa tre kulor men vi fick istaller tre kulor var. Jag madde valdigt illa efter att ha atit upp all glass eftersom kulorna var stora men jag kande mig tvungen att ata upp glassen for den var dyr, ungefar sextio kronor. Igarkvall satt jag uppe lange och pratade med lite folk och vi hade verkligen roligt och trevligt. Jag tror att de flesta sover alldeles for lite nu nar vi ar har men jag far forsoka ta igen all somn nar jag kommer hem, inte for att det kommer ga menmen. Nu maste jag sluta skriva for jag har min forsta workshop snart, ballroom dancing. Hoppas att ni far en bra dag.
Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0