Hemma igen

Hej!

Nu är jag hemma igen och jag ville bara skriva hej så att ni ser att jag fortfarande lever. Jag såg i alla fall att de två inläggen som jag försökte sms-a in till bloggen postades vilket ju var kul. Men sen blev det tyvärr inte av att jag orkade starta min mobil igen och skriva något mer. Eftersom jag har sovit väldigt lite de nätter jag har varit borta och dessutom varit på styrelsemöte flera timmar idag är jag helt slut nu och orkar därför inte skriva särskilt mycket om resan. Det får jag göra imorgon eller på onsdag. Men jag kan ju säga att jag verkligen har haft jätteroligt i Italien och det känns verkligen inte som att jag har varit borta i fem dagar för tiden har verkligen gått hur fort som helst. Tyvärr kom jag bara åtta i tävlingen men jag känner mig ändå ganska nöjd med vissa matcher, det är klart att jag hade kunnat spela bättre ibland menmen. Nu är det bara att fortsätta träna inför SM som är om tolv dagar, det är alltså inte särskilt lång tid kvar tills nästa tävling:) En rolig sak är i alla fall att Sverige kom trea i trippeln, alltså lagspelet och det känns riktigt roligt. Zebben kom trea och det var ju väldigt bra! Men som sagt, jag skriver mer imorgon för just nu känns det som att jag skulle kunna somna när som helst.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0