Måndag, är hos Ronja

Hej!

Nu är jag hos Ronja, Rena är här också. Min fot sover just nu vilket är störande men ändå. Taxin var väldigt tidig imorse, den kom lite över halv elva istället för klockan elva. Adam och jag låg i sängen jättesent imorse eftersom jag redan hade packat färdigt. Men jag fick ändå skynda mig jättemycket när taxin kom sådär tidigt. Jag hann i alla fall och när jag kom till Ronja var Maja redan där. Vi satt mest i Ronjas hängmatta och pratade och lyssnade på musik på deras mobiltelefoner. Maja har en del bra musik, Ronja också men hon lyssnar mest på Within temtation. Men jag har lyssnat på några låtar med Four blinds idag, en grupp som består av fyra personer, deras låtar är bra tycker jag!
Sedan har jag lyssnat lite på en låt med en tjej som heter Zandy, hon sjunger jättebra tycker jag! Oj, det här inlägget kommer nog att ha många stavfel, jag är inte van vid det här tangentbordet, det känns skumt när jag trycker ner tangenterna. Till lunch åt jag pizza och till middag åt jag fisk, gott. Maja åkte hem för en stund sen vilket var tråkigt, jag skulle kanske också ha åkt hem ikväll men jag bestämde mig för att sova över här. Hemma finns det ju ändå inte alls mycket att göra och dessutom är det roligt att vara med kompisar.

Jag skrev det här inlägget för att se om det går att styckeindela blogginlägg. Ronjas dator brukar inte vilja det men för mig har det aldrig varit några problem. På onsdag börjar skolan igen, inte roligt alls men jag ser fram emot att träffa klassen igen. Sedan börjar jag med idrott vilket ändå är helt okej.
Nu postar jag det här och se vad som händer, hoppas att alla har haft en bra dag!
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Johan

Vi börjar på torsdag :)

2009-01-06 @ 03:28:12
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0