Fjortistest

Hej!

Nu lägger jag in ett fjortistest som jag hittade förut.

Är du en fjortis?

Får du runt tio kryss är du i riskzonen!


[x] Du har bilddagboken, det är en av sidorna som fungerar ganska bra för mig.

[ ] Du har över 20 bilder på dig själv (posande), jag vet inte om jag har någon sådan bild.

[ ] Du ersätter S med Z, nej, det gör jag aldrig.

[ ] Du är 14 år, nej men jag längtar tillbaka till när jag var yngre.

[x] Du pratar i stil med han bara och hon bara, ja, det gör jag ibland.

[ ] Du använder uttrycket dah, nej, det låter ju lite skumt.

[ ] Du har ägt en Nokia 3310, nej men jag har en Nokia.

[ ] Du har laddat hem ringsignaler för pengar, nej

[ ] Du lyssnar på Green day, inte särskilt ofta.

[ ] Du har träffat mindre än 9/10 av din kontaktlista på msn, nej, jag har träffat ungefär en tredjedel av mina kontakter kanske.

[ ] Du lyssnar på techno för att det är häftigt, jag lyssnar nästan aldrig på techno.

[ ] Du kör moped, om jag inte var blind kanske jag skulle ha gjort det.

[x] Du är medlem på lunarstorm, ja men jag är aldrig inne där.

[x] Du vaknar med huvudvärk oftare än varannan lördagsmorgon, ja, det är jättejobbigt att ha ont i huvudet!

[x] Du har aldrig arbetat, nej men jag skulle gärna vilja det!

[ ] Du tycker att din mobiltelefon tar fantastiska bilder, nej, det gör den verkligen inte.

[ ] Msn är ditt liv, nej, msn är inte lika roligt längre.

[ ] Du kan inte gå till skolan osminkad, jo, det gör jag alltid. Jag har nästan aldrig sminkat mig.

[ ] Du skriker "Heeeeej" i korridoren och kramar dina vänner som om det var 5 år sen du såg dem sist, fastän det i själva verket var 10 min sen, nej, jag är för blyg för att skrika hej i korridoren om många är i närheten. Kramar mina vänner gör jag ibland.

[ ] Du dejtar spegeln minst 10 gånger/dag, nej, jag är ju blind och jag gör aldrig det.

[ ] Det var ett halvår sedan du såg en nyhetssändning, nej men jag tittar inte på nyheterna särskilt ofta tyvärr.

[ ] Du tjuvröker, nej, jag har aldrig rökt.

[ ] Du säger "jag dööör" ofta, nej men jag har andra uttryck:D

[ ] Du har ofta en klubba i munnen och tycker att det är sexigt, nej, jag äter nästan aldrig klubbor, sen förstår jag inte varför man skulle se sexigare ut bara för att man åt en klubba.

[ ] Du kör med hjälmen hängandes på cykeln, nej, jag har alltid hjälm.

[ ] Du har med dig plattång till skolan, nej, jag äger inte ens en plattång.

[ ] Du använder Daxwax, trots varningarna om hårlöshet, nej, jag vill inte använda det.

[ ] Du tycker att de medföljande hörlurarna till din mp3 är jättebra, jag har ingen mp3spelare.

[ ] Du diggar Eddie Meduza, nej, det är tyvärr inte min musiksmak.

[ ] Du låtsas att du inte har några föräldrar som säger att du ska vara hemma klockan 12, nej, om mina föräldrar säger det försöker jag att vara hemma då. Men jag är sällan ute så sent.

[ ] Du har en mobil värd över 1500 kronor och vet inte vad WAP är, min mobil kostade runt fyra tusen kronor men jag har inte köpt någon ny på tre år.

[ ] Du tittar efter mopeder på blocket, nej

[ ] Du har en JL-tröja, nej, de är ju jättedyra!

[ ] Du handlar godis mer än en gång per dag för att skolmaten är äcklig, nej, jag äter nästan alltid skolmaten, godis äter jag bara en gång i veckan eller mer sällan.

[x] Dina föräldrar betalar godiset, ja ibland men inte särskilt ofta längre. Men jag äter bara godis när min pappa köper det haha.

[ ] Du vet inte vad din mobilräkning är, jo ungefär.

[ ] Du har keps, jag hade det förut men jag använde nästan aldrig den. Men det kan vara skönt på sommaren för att inte få solen i ögonen.

[ ] Du kan inte spela något instrument men har en ipod, jag är inte bra på något instrument, jag vet inte om sång räknas. Någon ipod har jag i alla fall inte.

[ ] Du struntar i skolan och litar på att läraren tycker att du är söt, nej vad onödigt. Man skulle ju inte kunna få några betyg i så fall.

[ ] Du tuggar mer än två paket tuggumi/vecka, jag tuggar nästan aldrig tuggummi.

[ ] Har inte varit i en kyrka på 10 år, jo många gånger.

[ ] Du har färgat håret, det har jag aldrig gjort men jag har funderat lite på att kanske göra det.

[ ] Du skickar vidare kedjebrev och tror att du vinner något, nej

[x] Du försöker få folk att klicka på vinn någonting länkar, ja, jag har gjort det för att hjälpa mina vänner.

[ ] Du läser Frida, nej men förut har några läst den tidningen för mig.

[ ] Du kan bli störtkär i någon på under 10 minuter, det har jag aldrig lyckats med.

[x] Du diggar RixFm ja, det är bra men jag lyssnar inte på radio särskilt ofta.


Jag fick åtta kryss, enligt testet är jag inte ens i riskzonen.
/Vispen


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag fick 5-6st tror jag det var...



Men 1/3 är ju mindre än 9/10...



Var hittar du alla de här testen?

2009-01-07 @ 20:20:45
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: vispen

Ja, oj, där har jag råkat fylla i fel för jag var tvungen att skriva om hela. Datorn hängde sig flera gånger!

2009-01-08 @ 18:22:17
URL: http://Http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0