Söndag, vaknade nyss

Hej!

Nu så är det söndag, skola imorgon, inte det roligaste men det är rätt okej ämnen imorgon.
Igår så somnade jag inte förrän vid halv tre, Adam och jag var uppe ganska länge. Adam ligger och sover nu, jag har försökt att väcka honom några gånger men han somnar bara om hela tiden.
Men jag ska gå ner och äta frukost snart i alla fall. Senare idag så åker vi förmodligen och hälsar på min pappa Björns flickvän Maria och träffar hennes barn. Jag har bara träffat dem två eller tre gånger tidigare.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: RonjaR

sv: jo, det var Yasmina, okej, hon kom tydligen vidare för jag hade fel. Jag tror att hon hade på sig glasögon eller något bara som jurryn tyckte var roliga.

Jag har smakat amigos, det är lite skum men god.

Var gäller mamma mia-musikalen så var det utländska skådespelare. Jag är ganska säker på det i alla fall.

2008-09-14 @ 12:44:44
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Johan

Hur orkar du vara uppe 11:30 när du somnar 2:30? =P

Jag somnade vid 2 eller något, men jag sov till 13:30 idag hehe =P



SV: Okej, men då är det som jag gör, jag går nästan jämnt själv, men min assistent går jämte.

2008-09-14 @ 16:54:42
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0