Fredag, åker när som helst

Hej!

Jag ska när som helst åka till flygplatsen. Det är i och för sig några timmar kvar tills planet går men man vet inte om det kommer att vara bilköer och så på vägen dit. Man vill ju inte riskera det.
Dagen har i alla fall vairt helt okej, det gick sådär att sjunga igenom låten som jag hade tränat på innan, Lasse liten blues hette den förresten. Nästa grej som vi ska jobba med är visor, jag fick en visa som jag inte kommer ihåg vad den heter, den var bättre än bluesen i alla fall. Idag så hade jag en annan lärare än Kerstin, en praktikant som var väldigt bra.
På lunchen så var jag med några från klassen, efter det så hade jag svenska. Vi har fått i uppgift att skriva två datasidor och beskriva en stad. Den ska i alal fall heta staden berättelsen, jag har ingen aning om hur jag ska kunna beskriva en stad på två hela sidor! Vad ska man skriva om? Jag har alltid haft svårt för att skriva olika beskrivningar, att beskriva hur saker ser ut och så...
På son så hade vi en vikarie som var helt okej, rätt bra faktiskt. Vi gjorde ett nyhetskryss eller vad det heter och så pratade vi lite om olika nyheter.
Nu så hinner jag inte skriva mer. Det är i alla fall bra att idol inte är ikväll för om det var så hade jag missat det. Jag är lite beroende av det programmet tyvärr haha.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0