Datorn fungerar inte!

Hej!

Nu så stör jag mig! Datorn är här men jaws fungerar inte som den ska, min punktdisplay fungerar inte. Talsyntesen går att använda så nu får jag använda den lite men jag kan inte själv läsa vad jag skriver. När jag är inne på microsoft word så ser man inte vad dom står och inte heller när jag skriver här, det måste vara någon konstigt inställning som man måste ändra. Jag ringde en från syncentralen förut men han kunde inte  prata just då.

Nu så har jag i alla fall håltimme i nästan tre timmar igen, vi fick sluta matten lite tidigt så senare så kommer jag bara att ha två och en halv timmes håltimme. Men det är ändå jättelänge ju!
Jag skriver mer sen när jag kommer hem kanske.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0