Åker imorgon

Hej!

Klockan är snart tolv på natten när jag skriver det här. Om en stund så ska jag gå och borsta tänderna och sedan lägga mig för att försöka att sova.
Jag fick information om uss Statsskattjakt idag och det var ju bra. Vi ska samlas klockan halv tolv imorgon så jag har beställt en färdtjänst som jag hoppas kommer klockan tio i elva. Jag hinner alltså inte sova speciellt länge imorgon men det får gå ändå.

Efter att Adam kom hem idag så åt jag lite och efter det så tog vi bussen och åkte sedan tunnelbana in till stan. På den gröna linjen så säger de stationerna både på svenska och engelska och det är ju bra. Men jag tycker ändå att Englands tunnelbanor är bättre än Sveriges. De pratar mer och säger mer var man åker men det är sämre att gå där.
Vi var i alla fall bland annat på Hötorget, jag tycker verkligen om att gå runt där. Jag köpte ingenting förutom lite choklad.

Till middag idag så åt jag mest lax. Adam gjorde egen pizza som blev jättegod, jag fick en liten pizza.
Efter middagen så var klockan redan halv elva och sen dess så har jag lyssnat på musik, chattat, varit inne på facebook och tagit det lugnt.
Nästa gång jag skriver blir på söndag.
Hoppas att alla får en trevlig helg!
/Vispen

Kommentarer
Postat av: sandra

kolla gärna in min blogg : ) , ciao!

2008-09-20 @ 18:12:59
URL: http://likesandra.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag tycker Stockholms tunnelbanor är bättre än Londons. Visst, de säger mer där, linje och så, men det är mycket bullrigare, varmare, trängre, instängdare och svårare att hitta tycker jag.

2008-09-20 @ 20:43:02
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0