Torsdag, sov nyss

Hej!

Jag åkte hem lite tidigare idag på grund av att jag inte mådde bra. Men jag var i skolan i några timmar i alla fall och de flesta hade nog redan slutat när jag åkte hem och då var det ju inte så dåligt. Jag hade feber och huvudvärk och orkade inte stanna kvar. Men imorgon måste jag till skolan, jag får ta en massa tabletter och se till att jag orkar på något sätt.
Det enda jag har gjort sen jag kom hem för lite mer än två timmar sen är att jag har sovit. Febern har nog inte gått ner fastän jag har tagit en tablett, jobbigt. Imorgon ska alla grupper visa vad vi har gjot den här veckan, jag ser fram emot att se alla andra såklart. En tjej i min klass ska sjunga hörde jag. Vårt uppträdande kommer att bli sämst av alla, det kanske kommer att se roligt ut men om man är blind får man inte ut mycket av det. Det enda vi ska göra är ju att flumma runt och spela olika karaktärer i en mardröm. De flesta ska klä ut sig bland annat till fjortisar, fågelskrämmor och tjuvar. En kille ska spela gitarr medan de andra går runt. Tur att jag bara behöver ligga på ett bord och vila medan allt händer och tur att det här inte betygsätts. Efter lunch imorgon kommer vi att redovisa muntligt för några andra grupper hur vi har arbetat, hur samarbetet har fungerat och så vidare. Då ska jag prata lite i alla fall.

Senare imorgon åker jag förmodligen till min pappa Björn, det blir trevligt men tråkigt utan Adam. Imorgon sitter Adam med sin familj på ett fyrstjärnigt hotell och har det bra. Jag MÅSTE vara i Huddinge centrum på lördag klockan ett! Om ingen följer med mig dit åker jag själv.
Den här kvällen blir en av de tråkigaste kvällarna på länge, sjunga orkar jag inte men jag ska i alla fall lyssna på musik.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0