Fredag, sjöng nyss

Hej!

Nu kom jag precis tillbaka från min sånglektion. Nu är det bara att vänta tills klockan är ett då svenskan börjar, ha samhällskunskap efter svenskan och sedan åka hem. Det var skönt att börja lite senare idag men nästa fredag börjar alla som sjunger klockan nio för att sjunga sina låtar för varandra.
Det gick okej att sjunga idag i alla fall, jag ska hitta på lite till den där bluesen men visan gick bra.
Kören gick bra igår, det var ju en gospelkör. Vi sjöng mest om Jesus och det var okej. Det var bra att det var människor i alla åldrar som kom till kören men jag vet inte om jag vill fortsätta där, jag får se hur jag gör med det.
Ikväll åker jag till Bjrön, min pappa, vi kanske ska äta sushi ikväll! Sedan ska jag se Idol såklart! Hoppas att alla kommer att sjunga bra!
Nu ska jag gå och äta lunch.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0