Lördag, dagen är snart slut.

Hej!

Tänk vad helgerna kan gå snabbt, när det är skola går däremot tiden väldigt långsamt. Ibland önskar jag att tiden stannade så att jag kunde hinna med att göra saker som jag inte hinner nu, plugga mer till exempel. Jag pluggade ingenting igår faktiskt och har inte gjort det idag heller men ikväll måste jag skriva lite i alla fall. Jag orkar bara inte. Den här dagen har redan snart gått, sen är det söndag imorgon och efter det börjar en ny vecka, det är hundra år kvar tills det tar slut.

Igår åkte Robin E ut ur Idol, det var lite synd tycker jag men någon måste ju åka ut. Det var i alla fall roligt att höra när idolerna sjöng duett.
Igårkväll spelade jag förresten lite på ADams piano, det är lite ostämt men om man ändå inte är bra på piano spelar det ingen roll. Jag spelade några skumma toner och försökte att ta ut några låtar, det gick verkligen inte bra men det var ganska roligt haha.

Imorse skulle Adam och jag ha gått upp tidigt för att sedan åka till gymnasiemässan, när klockan ringde stängde jag av den några gånger och tänkte att jag snart skulle gå upp. Men helt plötsligt slutade den att ringa och vi försov oss mer än en timme. Till slut kom vi iväg i alla fall. När vi kom dit träffade jag min kompis Kim, jag trodde inte att jag skulle göra det eftersom det är så mycket människor där. Men efter att ha pratat med Kim och hennes mamma en stund gick vi vidare. Jag vet inte varför vi var på gymnasiemässan men det var ju roligare än att sitta hemma och tråka. Det var roligt att vara där, stämningen var trevlig och man kunde höra människor prata överallt. Olika gymnasium visade upp sina program och annat, man fick en massa papper, godis och andra skumma saker. John bauer som Adam går på bjöd på små smörgåsar och ett annat gymnasium som har restaurang som inriktning bjöd på sushi. Det var ett gymnasium som verkar bra, de hade djurinriktning och man kunde känna på olika djur, jag kände på två sorters sjöstjärnor, en sjöborre och någon sorts mussla. En av sjöstjärnorna rörde på sig men de andra djuren låg stilla hela tiden. Efter att ha varit på gymnasiemässan en stund åkte vi hem till Adam igen. Adam pluggade nyss, det gick snabbt för honom. Nu ska jag också plugga en stund. Hoppas att jag hinner en bit.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tycker tiden går asfort i skolan också.. de senaste åren har bara försvunnit tycker jag..



Är inte sjöborrar såna där giftiga?

2008-11-16 @ 00:51:51
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0