Fredag, svenska snart

Hej!

Jag skulle ha pluggat under den här lunchrasten men när jag hade ätit fanns det inte så mycket tid kvar tills svenskan skulle börja och då kände jag inte att det var någon idé att böjra plugga. Idag får vi en skrivuppgift som jag måste skriva någon dag senare men vi kanske får börja med den på lektionen.
Jag har i alla fall pluggat lite på en ensemblelåt och gjort lite annat. Igår skrev jag lite på kultur och idéhistorian, hoppas att jag pluggar på den i helgen också, jag måste få mig själv att göra det.
Sedan är Idol ikväll också, undrar vem som åker ut, jag hoppas inte att Anna gör det för hon har ju hängt löst förut.

På sånglektionen gick det väl helt okej, jag sänkte låten Tror på dig ett steg. Nu går den bättre att sjunga i alla fall. Ikväll åker jag till Adam, vi får se vad vi hittar på för trevligt.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: sarah

tack!!

jag hade kämpat jätte mycket för mitt G i matte!

jag läste att du hade fått MVG grattis!!

2008-11-14 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0