Rm snart!

Hej!

Om några timmar åker jag till rm, längtar!
Men innan det så ska jag ha artistskola och konserten. En frågade mig om jag är nervös men det känns inte så nu men nervositeten brukar komma precis innan jag ska sjunga. Men sen brukar den släppa när jag börjar sjung, så har det i alla fall varit för mig förut.
Nu chattade jag med min pojkvän nyss, han sa att han inte hade tyckt om Sanna Nielsen eller något, konstigt haha. Men det är tur att man tycker olika, tänk vad tråkigt det skulle vara annars!
Idag hade jag musikprovet, jag hade fel på ett instrument fastän jag lyssnade på exemplena på skivan i över en timme...
sedan så hamnade jag inte i någon grupp på svenskan som jag skulle skriva manus med. Men jag fick sitta med en kille som har gått i nian på Turingeskolan och vi pratade lite om vad vi tyckte om olika saker. Vi skrev ner en del av det.
Men sedan var det några tjejer som frågade honom om han ville vara med i deras film, så nu är jag själv igen.
Lärarna ska göra på ett annat sätt än att gå in och prata med klasserna om avslutningsfesten. Jag skriver inte vad eftersom någon från min skola kanske läser det här.
Men nu är det dags för mig att gå till gymnastiksalen där konserten ska vara. Vi ska sätta upp scenen och träna lite.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, är du intresserad av en ny bloggdesign? :) Jag har fixat design åt bl.a. miss sweden -07. Vill du ha en så kan du titta in på min blogg och läsa mer under "Designhjälp" längst upp på sidan. Ha en bra dag! Kram :)

2008-05-16 @ 15:05:19
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0