Skolan.

Hej!

När jag skriver det här så sitter jag i skolan som vanligt. Nyss så åt jag en kaka som min assistent hade bakat, det var choklad i den.
Innan det så har jag filmat, jag behövdes bara på en scen ju. Vi fick filma om några gånger för det var alltid några som började skratta. Vi kanske får spela in scenen igen för den blev inte så jättebra. Jag fick sitta i ett rum och jag troro att det var en klass det handlade om. Jag fick vara med och gissa bokstäver till ett namn, namnet var Martin och han hade tydligen mördat någon eller var det nu var, jag kommer inte ihåg så bra.
Men nu har jag varit med lite på en film i alla fall och det känns ju bra.
De tittade igenom det de hade filmat men jag förstod faktiskt inte handligen så bra, aja. Alla filmer kommer att visas om en vecka och de måste vara klara på måndag.
Nu måste jag gå.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0