Test

Hej!

Här är ett test jag hittade, x betyder att jag har gjort det som står, på vissa ställen har jag skrivit också.

Jag har spillt något i sängen [x]
Jag har varit kär i en kändis [x]
Jag har kastat mobilen i en vägg [Nej men på marken]
Jag har velat raka av mig allt hår [ ]
Jag har velat vara det andra könet [x]
Jag har slagit sönder något [x]
Jag har samlat på: godis, jag hade 40 kg som mest, glasspinnar, jag ska börja samla på saker från andra länder.
Jag har haft ett plåster i ansiktet [ ]
Jag har brutit något ben i kroppen [ ]
Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt [x]
Jag har haft matkrig [ ]
Jag har sagt något taskigt om läraren så att läraren hört det [ ]
Jag har varit i slagsmål där det användes knytnävar [inte direkt ]
Jag har sportat på fritiden [ja, jag har gått i gymnastik och goalball]
Jag har varit på maskerad [x]
Jag har ljugit för någon [tyvärr]
Jag har gjort sönder ett fönster [ ]
Jag har suttit vid datorn en hel dag [många gånger]
Jag har rivit sönder ett kort [ ]
Jag har lyssnat på en låt mer än 6 gånger på raken [ja, vissa låtar är ju hur bra som helst]
Jag har varit i London [Det var en rolig resa]
Jag har en webbkamera [Den är inte så bra]
Jag har velat flytta ifrån min familj [x]
Jag har åkt vattenskidor [Det var roligt men svårt]
Jag har haft ett bandage runt huvudet [ ]
Jag har varit så full så jag har spytt [vill aldrig vara det]
Jag har aldrig varit på bio [jo, några gånger men det händer inte så ofta]
Jag har klippt håret själv [min mamma klipper alltid mig, jag har bara klippt mig hos en hårfrisörska en gång]
Jag har bytt hårfärg någon gång [ ]
Jag har ett lyckonummer [x]
Jag har fått alla rätt på ett engelskaprov [nej men på ett läxförhör]
Jag har sovit bort halva dagen [x]
Jag har gått barfota i en mataffär [ ]
Jag har spytt på grund av åksjuka [ ]
Jag hatar tivolin [nej, jag älskar dem]
Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann [x]
Jag tycker att livet är svårt att leva ibland [x]
Jag tycker att solen är gul [x]
jag hatar blyga människor [absolut inte, jag är själv väldigt blyg]
Jag har bitit någon [på skoj]
Jag tycker att jag är bäst i världen [ ] 
Jag förstår mig inte på teckenspråk [det skulle kanske vara roligt att lära sig]
Jag hatar choklad [ ]
Jag har ljugit på den här listan [ ]


Humör:

Blir sur för ingenting [det händer ibland tyvärr]
Har starka känslor [x]
skrattar åt ingenting [x]
Brukar gråta minst en gång i veckan [ ]


Humor:

Har särhumor [ja, alltid]
Skrattar när någon ramlar [ ]
Brukar skratta så tårarna rinner [ ]
Är flummig [x]
/Vispen


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför klipper din mamma dig? :)

2008-07-24 @ 23:35:28
Postat av: Vispen

För att det blir billigare så och för att jag bara toppar håret. Det tycker jag att det känns onödigt att betala pengar för. Men om jag ska klippa av håret någon gång så kommer jag såklart gå till något ställe och klippa mig.

2008-07-24 @ 23:39:17
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: RonjaR

min mamma klipte mig mycket förut, men nu lyssnar hon inte längre på mina önskemål om frsyrer så jag går till andra hårfrisörskor. Mamma är hårfrisörska hemma ibland när hon inte jobbar som undersköterska, hon jobbade som hårfrisörska örut.

2008-07-28 @ 20:03:18
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0