Onsdag!Godmorgon!

Godmorgon!


Tack för att ni kommenterar min blogg, jag blir glad varje gång någon gör det!

Jag och min kompis vaknade för rätt länge sen men vi orkade inte gå upp förrän vid kvart över elva. Vi har nyss ätit frukost och snart ska vi åka och äta på en kinarestaurang och efter det så kanske vi ska åka och bada. Jag ser mest fram emot kinamaten för jag älskar sådan mat! Jag tog ju med lite pengar så jag hoppas att de ska räcka. Imorgon så ska vi förmodligen åka till Danmark, där har jag aldrig varit förut så det blir ett nytt land för mig haha. Min kompis duschar nu så jag passade på att skriva lite. Jag kan inte förstå att tiden har gått så fort, jag åker hem i övermorgon redan. Det blir inte roligt att gå upp då för mitt tåg går runt nio på morgonen och det tar lite mer än en timme att åka till tågstationen från min kompis. Ni som känner mig vet ju hur morgontrött jag är. Om jag har tur så kanske jag kan sova lite på tåget i alla fall.

/Vispen


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hur länge ska ni vara i danmark ? :)

2008-07-02 @ 22:04:45
URL: http://sjobloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0