Läger imorgon!

Hej!

Igår så provade jag att ta bilder själv och det gick rätt bra faktiskt. Det går att göra det om personerna jag tar kort på pratar hela tiden och om jag får lite hjälp att se hur kameran är inställd. Jag ska träna mer på att ta kort och sen kommer jag att klara det.

Idag så åker vi till Adam vid femtiden, några kommer till dem på middag. Det blir trevligt, jag har träffat dem förut, det är bara vuxna men ändå.
Nu har jag precis börjat packa, jag ska ta med mig kläder och lite annat, lakan och så.

På lägret så kommer vi mest att bada, sjunga, umgås och ha disco sista kvällen. Vi sjunger alltid samma sånger på lägret. En gång så kommer vi att åka motorcykel också.
Nu så hinner jag nog tyvärr inte skriva så mycket mer för jag måste göra lite annat innan jag ska åka. Men när jag kommer hem igen så skriver jag ett långt inlägg. Jag skriver tidigast på lördag eller söndag nästa vecka.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: oskar

ja läger är alltid kul. tyvärr är man för gammal för många SRF läger. tur att US finns.

2008-07-27 @ 00:27:16
URL: http://seigon.blogg.se/
Postat av: Johan

Min kamera är skitbra. Det är såhär en ratt med olika lägen för foto, video osv. Det bästa är att den har endlägen. Så det är bara att gå t.ex. längst till vänster och sedan räkna antalet steg till det rätta läget.



Hoppas lägret blir kul =)

2008-07-30 @ 19:44:05
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0