Hos Adam

Hej!

Nu är jag hos Adam och här har jag ingen punktdisplay, bara en talsyntes som pratar engelska. Men jag får försöka att skriva ändå. Jag kom ju hit ändå och av Adam så fick jag godis som han köpte i England.
Sedan fick jag ett par solglasögon men de var lite trasiga. Men det var ju ändå trevligt. Vi cyklade nyss till affären och där köpte vi korv, bröd, grillkol, tändvätska och två chokladmunkar som det var extrapris på.
Vi ska grilla ikväll. Det gjorde vi ju på lägret igår och sen har jag gjort det mycket i sommar men så brukar det ju vara. Nu kom Adam och kittlade mig nyss haha.
Annars så har det inte hänt mycket igår. Vi sov till ett idag, rätt länge men både jag och Adam behövde nog sova länge.
På torsdag så kanske några ska åka till Gröna lund och då så kanske jag och Adam följer med. De som ska dit är Nina, Lovisa, Danne, Johan och Edvin, Dannes bror och hans barn.
Men nu så måste jag sluta skriva för Adam har tråkigt.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Johan

Engelsk talsyntes, har han inte infovox eller?



Eller han kanske ser så bra att han inte behöver det..

2008-07-15 @ 20:51:11
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: lovisa

hejsan, jamen det var ju ett kort inlägg syrran hahahahahahahah. Hoppas du hänkar till grönan !

Ses / lovisa

2008-07-15 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0