Adam 18 år!

Hej!

Idag så fyller min pojkvän Adam 18 år, han blir myndig alltså! Jag saknar honom jättemycket såklart! Men Adam brukar alltid vara bortrest på sin födelsedag så det var ju väntat även i år.
Vi har varit tillsammans i snart tre år nu och jag tycker att det har känts bra även om vi har bråkat ganska ofta. Ibland så vet jag inte vad jag skulle göra om inte Adam fanns. Han brukar oftast göra mig glad när jag känner mig ledsen. Vi har gjort en massa roliga saker tillsammans, bland annat åkt till England, Finland, Estland och Liseberg.
En sak som är lite tråkig är att Adam har det mesta och han önskar sig inte så mycket. Men jag vill ändå köpa någonting till honom.
Är det någon som har något förslag på vad man kan köpa till någon som fyller 18 år?
Det här inlägget blev säkert inte så roligt att läsa men jag ville ändå skriva det. Jag skriver mer senare idag.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0