Annandagen 2008

Hej!

Idag är det annandagen, julen är i stort sett redan slut vilket jag verkligen inte vill inse! Tänk att det är ett år kvar tills det är jul igen. Nu sitter jag hemma hos Adam och sjunger till några låtar från filmen Sound of music, Adam har bränt låtarna på en skiva till sin pappa. Jag älskade Sound of music när jag var liten och såg den väldigt ofta. Tyvärr gick jag aldrig på musikalen som var förra året.
Efter att kusinerna hade åkt hem igår satt jag lite vid datorn. Klockan ett åt alla lite mat, haha, ibland har vi lite skumma mattider men ändå. Jag somnade inte förrän över tre men det kan ju bero på att jag har gått och lagt mig sent de senaste nätterna. Imorse ringde väckarklockan klockan tio och jag försökte att ringa färdtjänsten. Men det gick varken att komma fram till den vanliga eller den automatiska växeln. Ungefär klockan tolv kunde jag äntligen beställa en taxi som till och med kom fem minuter för tidigt. När jag kom till Adam åt vi Janssons frästelse plus att jag smakade en bit av en ostkaka som Adams mamma brukar baka varje jul. Den är verkligen jättegod! Sedan har vi varit i tvättstugan och grejat lite. Senare ikväll kommer det gäster hit, några av Adams grannar. Vi ska bland annat äta potatisgrattäng och lax. Nu ska jag gå och hjälpa till lite i köket. Det här blev ett kort inlägg men jag kände för att skriva lite.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0