Jag har tråkigt!

Hej!

Jag kom hem för en stund sen, jag och Adam var ute och gick lite förut. Vi åkte till Huddinge station och gick lite i Huddinge centrum och lite utanför. Jag köpte ingenting men Adam köpte en glass, Twister, jag smakade lite av den och den var faktiskt väldigt god. Egentligen så skulle jag också ha köpt en glass men det blev inte av.
Nu så sitter jag hemma och har tråkigt, varför har man tråkigt? Vad ska man göra när man har tråkigt?
Det är bara nio dagar kvar nu tills gymnasiet börjar, det känns både roligt och jobbigt på samma gång, den första veckan blir nog mest rolig hoppas jag. Vi ska inte ha vanliga lektioner då ju.
Min syster Lovisa är hos Björn, min pappa, Adam och jag åker dit imorgon kväll eller på fredag morgon.
Vädret är lite konstigt här, det kan vara hur varmt som helst en stund och sedan så kan det börja regna helt plötsligt.

OS är ju nu men jag har faktiskt ingen koll på hur det går för Sverige, förra gången när sommar OS var, för fyra år sen, OS är väl var fjärde år? Då tittade jag jättemycket på OS men det var kanske mest för att jag hade en pojkvän då som älskar sport. Hans bror var med i Paralympics för fyra år sen men i år så skulle han tydligen inte vara med. Men en kompis till mig eller vad man ska säga, jag känner inte henne jättebra men lite, ska vara med i Paralympics i år och tävla i judo.
Någon som orkar får gärna kommentera och berätta hur det har gått för Sverige än så länge.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad hette han, din gamla pojkväns brorsa som var med i Paralympics?



Är det Elvira eller Nikolina du syftar på nu då?



Läser du min blogg så hänger du hyfsat med i hur det går för Sverige, men jag kan säga att vi har 2 silver än så länge, båda i cykel av alla sporter =)

2008-08-13 @ 19:12:56
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0