Är med Mickis

Hej!

Nu är jag med min kompis Mickis. Det blev bestämt igår att jag skulle vara med henne så nu är jag det. Jag och Mickis har känt varandra sen vi var små, eller i alla fall sen jag var fyra år. Mickis är 13 år alltså lite yngre än jag. Vi träffades för att både jag och hon är blinda.

Idag så har vi inte gjort så mycket, mest pratat, spelat in på Mickis Milestone, ätit godis och lyssnat på musik. Sjungit har vi också gjort såklart. Mickis går i musikklass så hon sjunger verkligen jättebra!
Till lunch idag så åt vi jättegoda smörgåsar och till middag så åt vi kyckling med nudlar. Efter det så åt vi mango!
Ikväll så ska vi vara uppe länge och prata. Vi ska sova själva för Mickis mamma ska sova hos sin pojkvän.
Adam har också varit med en kompis idag, Viktor, en som var med på lägret förra veckan. Det är bra att han också har roligt, igår så sa Adam att han var lite ledsen för att jag skulle vara med Mickis så jag är glad för att Viktor ringde.
Jag skriver mer någon annan dag, hoppas att alla har haft en bra dag och att ni får en trevlig helg!
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Ema

Åh, Mickis är ju en sångfågel och flummunge och galen och haha märks det att jag saknar henne litegrann? ;) tell her hello from me!

2008-08-07 @ 20:14:42
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: anda/saaatan

å, pommefrittes, saknar dom as mkt hälsa! mickis och frida är pomefrites och co....:D

2008-08-07 @ 22:11:17
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/
Postat av: RonjaR

Hoppas ni har kul! Hälsa mickis!

Jag ska på ommarkrysset i morgon och ta Sanna Nielsens autograf, åker till gotland på söndag.

2008-08-08 @ 09:07:34
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0