talang 2008

Hej igen!

Igår och förra fredagen såg jag Talang 2008. Det finns ju så himla många som är bra!
Förra året följde jag inte programmet men nu har jag börjat göra det. Ni som inte ser det borde verkligen göra det!
Förra veckan tycker jag att Marie Andersson var bäst! Hon sjöng väldigt bra.
Jag har hört henne sjunga på rm innan, rm åker man till och tränar i olika sporter för synskadade, så jag visste att hon var bra! Men hon har verkligen utvecklats sen sist jag hörde henne sjunga!
Igår fanns det ganska många som var bra. Zara som var 10 år hade verkligen jättebra röst! Hon lät verkligen glad när hon hade gått vidare.
Sedan var Sofia bra!
Många verkade tycka om Sebastian Krantz och jag tycker hans låt var helt okej. Hmm, undrar om han var snygg, juryn sa ju det.
Aja, nu ska jag gå och äta lite.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0