Något skumt.Hej igen! Snart är det jul!

Hejsan!
Nu har jag inte hunnit skriva på ett tag men det är nog ändå ingen som läser eller orkar läsa det här.
I torsdags var det Lucia!
Då hade vi luciatåg med skolan och så sjöng jag en låt som heter Himlen i min famn. Den sjöng jag i fredags också på en konsert vi hade med kören.
Åh, jag längtar till jullovet! Då kan man sova länge och bara ta det lugnt. En grej som är lite dåligt är att jag inte har hunnit köpa julklappar än men det ska jag försöka hinna nästa vecka.
Nu har det varit så mycket läxor och annat som man måste lämna in men ändå.
Mina betyg kommer säkert inte heller bli så bra men jag vill ha mvg i musik och lite annat. Nästa termin ska jag ju börja söka till alla gymnasium. Jag kommer bli nervös när jag ska göra intagningsprov till alla men ändå.
Aja, jag är med min pojkvän så jag orkar inte skriva mer just nu.
Ha det så bra alla!
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0