Har mått lite dåligt

Hej!

Jag har tyvärr mått lite dåligt de senaste dagarna. Ögonen har gjort ont, förmodligen på grund av att jag har haft huvudvärk och på grund av att trycket i mina ögon blir lågt ibland. Att må dåligt är alltid lika jobbigt. I tisdags kväll och hela dagen igår har jag inte orkat göra mer än att ligga i min säng och tycka synd om mig själv. Okej, jag har försökt att inte göra det sistnämnda men med tanke på att det ju aldrig är roligt att må dåligt är det ju inte särskilt konstigt att man tycker lite synd om sig själv. En positiv sak är i alla fall att mina ögon har krånglat ovanligt lite de senaste månaderna och att även huvudvärken bara har kommit lite då och då. Skolan känns sådär, jag har orkat vara där alla dagar förutom igår. Musikteori, naturkunskap och svenska är de svåraste ämnena. Klassisk sång är också svårt på grund av att jag alltid måste anstränga mig mycket på lektionerna men det är så det ska vara och jag känner faktiskt att jag utvecklas även om det går väldigt långsamt. Läraren är jag hur som helst väldigt nöjd med! Den här veckan har som sagt mest känts jobbig på grund av sjukdom. Jag hoppas att den blir något bättre ikväll för då får jag äntligen träffa min kära Reza! Vilken tur att han jobbar i Stockholm ganska ofta så att vi får möjlighet att ses. Imorgon eftermiddag sätter jag mig på ett tåg mot Jönköping. Jag ska nämligen delta på Unga synskadades organisationsträff där jag bland annat kommer att träffa styrelseledamöter, folk som är intresserade av att göra repotage till US tidning, samt folk som sitter i US valberedning. Förutom att ha möten och lyssna en massa i helgen kommer US nya skiva att släppas på lördag kväll. Det är dock bara ett internt skivsläpp men US kommer så klart att ha ytterligare en release den andra juni då vem som helst får komma och lyssna på när vi sjunger samt köpa en skiva:) Boka in det datumet redan nu om ni vill vara med om något roligt! Jag ser fram emot att höra den nya skivan även om jag ska försöka undvika att höra låten där jag sjunger, det skulle bara göra att jag blev missnöjd och skämdes. Den här gången överdriver jag inte, jag sjöng extremt dåligt när låten spelades in. Nej, nu ska jag försöka få tag på Reza och ta reda på när han slutar jobba.
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Irre

Hej Vispen, krya på dig gumman. Jag hoppas att trycket i ögonen blir ok snart, så att du inte mår dåligt. Kram Irre

2012-04-19 @ 20:04:33
Postat av: Jonas Jakobsen

Hej Vispen!

Vi ses i eftermiddag i Jönköping

Kram

2012-04-20 @ 08:23:40
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0