Hej! Nu har jag spelat färdigt mina match...

Hej! Nu har jag spelat färdigt mina matcher och nu dröjer det två år innan det är em igen. Det känns väldigt tråkigt men jag ska snart titta på finalen. Jag har spelat tre matcher idag och jag slutade som trea, jag har inte insett det än. Det var verkligen en jämn match när jag spelade om bronset. Men nu känns det i alla fall bra för jag trodde aldrig att jag skulle bli bland de fyra bästa. Men nu blev jag ju trea! Zebben slutade som femma och det var synd. Jag kommer hem imorgon och då berättar jag mer. /vispen


Kommentarer
Postat av: Kicki Pernheim

Grattis Vispen Suveränt det blev ju brons!!!! Grymt!

2010-08-14 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0