Hej! Sitter och laddar inför nästa match...

Hej! Sitter och laddar inför nästa match. Jag har än så länge vunnit en match och förlorat än. Tre matcher kvar idag och jag måste komma minst fyra i min grupp för att gå vidare. Jag hoppas att jag gör det. sverige vann en match när vi spelade i lag igår så vi får spela mer ikväll. Vi har roligt här annars och jag gillar italien! Vill inte ens tänka på hur tråkigt det kommer vara att åka tillbaka till sverige igen. Det är väldigt varmt här vilket är skönt. Hoppas att ni har det bra! /vispen


Kommentarer
Postat av: lovisa

pratade nyss med mormor om dig och vi undrade om du hade kommit fram och ser man på ! här i Sverige är det mulet och trist men snön är i af snart borta. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, vi saknar i af dig så ha det bra och vinn nu ! :) kram lollo

2010-04-10 @ 18:09:56
Postat av: Jonas Jakobsen

Hoppas du vann flera gånger i Milano

2010-04-12 @ 08:36:57
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Irre

Hej Vispen. Lycka till med matcherna. Jag hoppas att du vinner många, så att du får spela riktigt mycket. Njut av den italienska värmen! Igår söndag var det kyligt, men nu på måndagen skiner solen och värmer. De små vårblommorna har nu börjat täcka gräsmattorna här och då blir det riktigt tjusigt. Kram Irre

2010-04-12 @ 12:02:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0