Det jag har gjort och inte gjort 2008

Hej!

Jag hittade nyss ett roligt test och jag har ingenting att göra så jag skriver det nu. X-et betyder att jag har gjort det som står.

2008 hittills har jag:

(x) slagit någon, inte hårt
( ) kallat någon hora/slampa (på skoj) Jag tycker att det är onödigt att göra det.
( ) däckat
( ) spytt
( ) knarkat, aldrig
( ) druckit alkohol, jag vill inte göra det
(x) sovit i motsatta könets säng
(x) hånglat med någon i motsatt kön
( ) hånglat med någon av samma kön
( ) raggat på främlingar
( ) kysst en främling
(x) dansat, det är ju jätteroligt!
(x) gråtit, Det gör jag lite då och då.
( ) rökt
( ) rymt hemifrån
(x) bakat, en misslyckad kladdkaka
( ) sovit utomhus
(x) åkt bil
(x) varit/är kär
(x) saknat någon
(x) sjungit, självklart!
(x) duschat med någon
( ) badat i havet, inte än
( ) skolkat
( ) fått ig
(x) fått mvg, i musik!
( ) fjäskat för en lärare, varför ska man göra det?
( ) käftat mot en lärare
(x) solat utomhus
( ) solat i solarium
(x) Pratat i telefon mer än 2 timmar, mitt rekord är 14 timmar.
( ) fått blommor av någon från motsatta könet, tyvärr inte
(x) gett någon blommor
( ) sett en död människa

Några frågor om skolan, jag tar från nian:

Har du skolkat? Nej men jag var med på kvarsittningen en gång för jag behövde göra klart några uppgifter.
Har du blivit utskälld av någon lärare? Ja, det kan nog ha hänt någon gång men det var länge sen nu.
Har du glömt att göra läxan? Ja, en gång i nian. Då glömde jag papprena i skolan.
Är du duktig i skolan? Nej, inte om jag jämför med vad andra får för betyg.
Brukar du få alla rätt? Nej, jag brukar alltid ha minst fem fel. Men i låg och mellanstadiet så kunde jag få alla rätt på prov och läxförhör ibland.
Har du fått mvg? Ja, i musik!
Sämsta läraren på skolan just nu? Alla är bra på olika sätt.
Har du fuskat på ett prov? Nej, jag har aldrig gjort det, jag skulle få dåligt samvete efteråt i så fall.
Bästa läraren just nu? Min musiklärare och min svenskalärare!
Roligaste läraren? Vet inte men det finns många lärare som är roliga att prata med.
Längsta skoldagen? Onsdagar, då slutade vi halv fyra.
Dina klassföreståndare? Pelle, Malin och Inga-britt
Vad åt du idag? lax
Vilka åt du med? Ingen tyvärr.
Roligaste lektionen idag? Nu är det sommarlov!
Vad gillar du inte med skolan? Att den börjar tidigt varje morgon.
Senaste dagen ni börjar? Vi började alltid 8.10.
/Vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0