Godnatt!

Hej!

Nu är klockan lite över tolv och jag har precis gjort mig i ordning och borstat tänderna. Snart så ska jag sova men innan det så ville jag bara skriva godnatt. Det kommer förmodligen att dröja till nästa gång jag bloggar, för er som läser min blogg så kan jag säga att det inte är någon idé att gå in igen förrän på måndag tidigast. Min dator kommer nog att stå kvar hos Björn ett tag, vi får se hur lång tid det tar tills någon hämtar den. Sedan kommer jag nog att vara mycket med Adam nu när han kommer tillbaka från England och där har jag ingen dator med punktdisplay så jag tycker inte om att blogga där. Sedan så vill jag ju vara med honom och då finns det inte så mycket tid att skriva.
Vi åt vokad mat till middag och efter middagen så har jag fått lite hjälp av Maria med att försöka leta present åt Adam på internet. Det gick inte alls bra, saker börjar bli så dyra och dessutom så finns det mest tråkiga saker. Jag vill hitta speciella saker. Det fanns bra saker i en affär som låg i Karlshamn eller någonting men det är ju fem timmar med bil minst för mig att åka dit.
Jag har i alla fall ätit fruktsallad senare ikväll som var ganska god. Men Björn hade haft i någon skum krudda som gjorde att det blev annorlunda smak.
Det finns inte så mycket mer att skriva för mig just nu. Imorgon så kommer jag att få gå upp tidigare än vad jag brukar men det är lika bra att jag vänjer mig vid det för på lägret så kommer vi att gå upp klockan åtta varje morgon.
Det finns säkert saker som jag har glömt att skriva nu men jag får lov att överleva ändå.
Vi hörs någon dag! Hoppas att alla har det toppen tills dess!
Glöm inte att kommentera medan jag är borta. Om ni gör det så blir jag jätteglad när jag kommer hem och ser en massa kommentarer!
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en bra dag =)

2008-07-09 @ 13:32:49
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Johan

Hoppas det blev kul på lägret =)

2008-07-10 @ 22:22:27
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Peaches

Om du har lite tid över så skulle det vara jättekul om du kunde läsa och tycka till på senaste inlägget! Fråga gärna en fråga eller två på : http://iwonderyouwonder.blogg.se/2008/july/har-ni-nagra-fragor-att-stalla-oss.html#comment - inlägget!

2008-07-12 @ 20:44:15
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0