Någonting.

Hej!

Nu har jag lunchrast och skriver lite.
Idag på slöjden gjorde jag klart det jag höll på med. Men jag vet inte vad jag ska göra sen, jag kommer inte att hinna så mycket tror jag för jag vet att åtminstone en måndag kommer att försvinna. Vi ska till en tidning med skolan då.
Nu är jag inne på myspace, jag lyssnar på Nadja Juslin när hon sjunger When you believe.
De flesta var på badhuset idag och simmade men jag hade glömt badkläder så jag har mest jobbat med annat på förmiddagen.
Jag har börjat läsa lite om mat, motion och hälsa. Det är ganska intressant men inte så roligt alltid kanske. Det stod mycket om ätstörningar och så. Jag hoppas inte att jag kommer att få det senare i livet för det verkar jobbigt. Men det är klart att jag kan tycka att jag är tjock kanske men jag tycker ändå om mat, jag skulle inte klara mig utan det!
Man kan ju träna istället. När vi flyttar vill jag börja gå på gym.
Då kommer jag nog att få plugga dygnet runt, det är ju jättemycket som man ska hinna då. Jag får i alla fall välja en inriktning på gymnasiet.
Oj, nu börjar matten snart, skriver mer ikväll kanske.
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0