Hej Hej!

Hej!
Nu har jag ganska tråkigt så skriver lite.
Egentligen borde jag plugga men jag orkar inte det just nu. Senare ikväll ska jag åka till min pappa.
Adam skulle ha kommit idag men det gick inte för han har tappat bort sitt kort som gör att han får åka tåg billigare.
Nu har jag i alla fall sökt gymnasium!
Jag sökte till sju stycken. Rytmus, stockholms estetiska, värmdö gymnasium, södra latin, kulturama, viktor rydberg och scengymnasiet.
Jag sökte inriktning musik och sång.
Det var jätteroligt att sjunga men jag var ganska nervös såklart.
Hoppas att jag kommer in någonstans!

Nu är det förresten inte långt kvar tills jag ska flytta, ungefär tv månader.
Det kommer bli roligt att bo närmare Stockholm! Flytta har jag velat göra sen mellanstadiet.
Men nu hinner jag inte skriva mer.
Hoppas att alla har det bra!
/Vispen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0