Hej! Idag har vi fortsatt spela. Det har g...

Hej! Idag har vi fortsatt spela. Det har gått bra för killarna, tre av sex gick vidare från sina första grupper. Jag har däremot tyvärr spelat väldigt dåligt. Jag slutade till slut som tvåa i gruppen och det räckte precis för att jag skulle gå vidare. Nu är jag bland de tolv bästa och jag ska göra mitt bästa för att åtminstone bli topp åtta, om jag lyckas med det är dock osäkert med tanke på hur dåligt jag har spelat idag. Men imorgon är en ny dag, hoppas att ni håller tummarna för oss! /vispen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0