Ett år med Reza

Hej!
 
Idag är det exakt ett år sen jag blev kär i Reza. Det ska jag fira tillsammans med honom. Jag tror dock att vi båda känner oss ganska trötta idag. Reza var tvungen att gå upp klockan fem imorse på grund av ett tidigt tåg och jag har haft migrän hela natten och morgonen, vilket inte har varit någon hit. Men men, huvudsaken är att vi ses och får vara tillsammans idag. Nu måste jag skynda mig så att jag hinner äta något innan jag ska åka och möta upp min kära. Man kan ju aldrig vara hundra procent säker på att tekniken fungerar men om allt går som det ska postar jag ett längre blogginlägg senare idag eller imorgon. Hoppas att ni får en underbar helg!
/Vispen

Kommentarer
Postat av: Johan

Har du koll på exakt vilken dag du blev kär? Eller menar du dagen då ni blev ett par? Grattis iaf! :)

2012-11-07 @ 10:17:00
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej i bloggen, om du skriver in din e-postadress är det bara jag som ser den)

Har du någon blogg eller hemsida? Skriv gärna in adressen till den om du vill att jag eller andra ska besöka den. URL/Bloggadress:

Här skriver du din åsikt/kommentar:

Trackback
RSS 2.0